روش پرداخت قبض جریمه

تو را به دادگاه خواهند كشيد شايد به حبس ابد محكوم شوي جزييات جنايت معلوم نيست اما اثر انگشتت را ... روي قلبي شكسته يافته اند وجود زیبایت وارد به دنیا میشود * هدیه سالروزش این آوا میشود * عاشقی چون من بی پروا میشود * در شعر تولد غرق رویا میشود * اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود * تولدت مبارک

پرداخت قبض جریمه

عربيم خوب نيست ولي أنت في قلبي انگليسي بلدنيستم ولي I love you بچه لاتم نيستم ولي نوکرتم به مولا اما شمالي بلدم: تي بلا مي سر" قبض جریمه تو صف پمپ گازمنتظرم تا نوبتم بشه ، يارو زده به شيشه ميگه: شماهم ميخواي گازبزني؟ ميگم: پ ن پ! ميخوام ليس بزنم...

قبض جریمه

با ماشين رفتم كنار يه پيرزنه كه كلي باردستشه! ميگم : حاج خانوم جايي ميرين؟ برسونمتون... برگشته ميگه: ميخواي كمك كني؟ پ ن پ! ميخوام مخت رو بزنم !!! پرداخت قبض جریمه بابام داره باشير و دوش حموم ور ميره ، سه ساعت بدون پیرهن دم درحموم يه لنگه پا وايسادم! برميگرده ميگه: ميخواي بري حموم؟!! ميگم: پ ن پ! اومدم مسابقات پرورش اندام ، منتظرم برگردي برات فيگور بگيرم !!!

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

تو بانك نوبتم شد،رفتم جلو باجه7 خانومه تقريبأ ديگه ميشناسه آنقد رفتم بانك... ميگه: لطفأ شمارتونو بدين؟ گفتم شماره نوبتمو؟ ميگه: پ ن پ! شماره موبايلتو! فقط بگما من تك ميزنم تو زنگ بزن! شماره نوبتمو بهش دادم، يه چك بهش دادم كه نقدش كنه؟ ميگه: ميخواي نقدش كني؟ گفتم: پ ن پ! اينو دادم واسه اينكه تو شارژ بخري زنگ بزني....!!! استعلام و پرداخت قبض جریمه تو تاكسي نشسته بوديم كه يهويي تگرگ گرفت راننده گفت: تگرگه؟ گفتم:پ ن پ! لشگر ابابيلن اومدن سلاح جديدشونو آزمايش كنن !!! دوستم تو خونه خوابيده بود داداشم اومد میگه خوابه؟ گفتم: پ نه پ رو اسكرين سيوره لگد بزنى روشن ميشه!!!

منبع: پرداخت قبض جریمه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 آبان 1394برچسب:, | 18:7 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |